Thursday, March 30, 2006

Cigarettes and BB

As well as a beautiful sister and friends (S, R and S especially this week), I have received the most solace in cigarettes, and Brigitte Bardot. Sure, I love and adore her, but she has actually helped me. She has had so many intense relationships that have ended and devastated her and I get some kind of comfort from that parallel. And of course, I listen to my Favourite Ever Song, Harley Davidson, which makes me puff out my chest and feel better.

Harley Davidson
Je n'ai besoin de personne
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personne
En Harley Davidson
J'appuie sur le starter
Et voici que je quitte la terre
J'irai peut-etre au Paradis
Mais dans un train d'enfer
Je n'ai besoin de personne
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personne
En Harley Davidson
Et si je meurs demain
C'est que tel etait mon destin
Je tiens bien moins a la vie
Qu'a mon terrible engin
Je n'ai besoin de personne
En Harley Davidsone
Je ne reconnais plus personne
En Harley Davidson
Quand je sens en chemin
Les trepidations de ma machine
Il me monte des desirs
Dans le creux de mes reins
Je n'ai besoin de personne
En Harley Davidson
Je n'reconnais plus personne
En Harley Davidson
Je vais a plus de cent
Et je me sens a feu et a sang
Que m'importe de mourir
Les cheveux dans le vent!
Que m'importe de mourir
Les cheveux dans le vent!

1 Comments:

Blogger la femme said...

that's quite a shot

12:35 AM  

Post a Comment

<< Home